What's hot? ENI· ΑΟΖ· BLACK FRIDAY· ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ·

INFO

07.01.2013 | 10:12
Τελευταία ενημέρωση: 07.01.2013 | 10:16

Των Κυπριακών αερογραμμών το κούρεμα...

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας


Κρίσιμες διαβουλεύσεις για το νέο σχέδιο διάσωσης των Κυπριακών Αερογραμμών αρχίζουν το μεσημέρι η διεύθυνση και οι συντεχνίες της εταιρείας.

Το σχέδιο που εκπόνησε ο οίκος Air France-KLM, για λογαριασμό της εταιρείας, προνοεί τη μείωση του προσωπικού κατά 400 άτομα και μείωση κατά 10% των μισθών των υπαλλήλων που θα παραμείνουν.

Αγκάθι αποτελεί το ύψος των αποζημιώσεων που θα καταβληθούν σε όσους απολυθούν.

Ο ΓΓ της ΣΗΔΗΚΕΚ ΠΕΟ, Αντώνης Νεοφύτου, δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΡΙΚ ότι πρέπει να επιδειχθεί αποφασιστικότητα, ώστε να ολοκληρωθεί σύντομα ο διάλογος. Εμείς, είπε, θα είμαστε θετικοί ώστε να βρεθούν λύσεις.

Για τις αποζημιώσεις ανέφερε ότι δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια το ύψος τους, αφού πολλοί από αυτούς που θα αποχωρήσουν θα απορροφηθούν από ιδιώτες επενδυτές, οι οποίοι θα αναλάβουν τμήματα της εταιρείας.

Είπε ακόμη ότι θα πρέπει να επιδειχθεί ευαισθησία στο θέμα των αποζημιώσεων και των αποκοπών στους μισθούς.

Ο πρόεδρος της συντεχνίας των πιλότων, Πέτρος Σουπουρής σε δηλώσεις επίσης στο ραδιόφωνο του ΡΙΚ ανέφερε ότι η εφαρμογή του σχεδίου αποτελεί την τελευταία ευκαιρία για διάσωση των Κυπριακών Αερογραμμών.

Χαρακτήρισε πολύ δύσκολη την κατάσταση και πρόσθεσε ότι εάν είχε εφαρμοστεί ένα από τα προηγούμενα τέσσερα σχέδια ενδεχομένως σήμερα ο αριθμός των υπαλλήλων που θα αποχωρήσουν να ήταν μικρότερος.


 

   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Απορρίφθηκε από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ και το ρωσικό σχέδιο απόφασης για τα χημικά της Συρίας
  2. Δημοσίευμα «φωτιά» για Τραμπ! Το σχέδιο σύλληψης του Γκιουλέν και το δώρο… στον Ερντογάν
  3. Η νέα Cyprus Airways ανοίγει ξανά «φτερά» προς Αθήνα και 6 νέους προορισμούς
  4. ΠτΔ: Καταστρώνουμε οργανωμένο σχέδιο για τον αθλητισμό
  5. Σκάνδαλο Μάναφορτ: Οι ύποπτες πληρωμές και οι 12 κυπριακές εταιρείες
  6. Οι κυπριακές τράπεζες θα συμμετάσχουν στο τεστ αντοχής του ΕΕΜ και όχι της ΕΑΤ