What's hot? ΕΪΝΤΕ· ΚΥΠΡΙΑΚΟ· ΕΡΝΤΟΓΑΝ· ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΣΟΥΝ·

INFO

31.01.2013 | 14:23
Τελευταία ενημέρωση: 31.01.2013 | 14:30

Υποχρεωμένες να φροντίζουν τους επιβάτες σε περιπτώσεις αναβολής ή ακύρωσης πτήσεις οι αεροπορικές εταιρείες

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Απόφαση σταθμός για τις αεροπορικές εταιρείες εκδόθηκε από το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  

Η απόφαση υποστηρίζει τη φροντίδα των επιβατών σε περιπτώσεις κατά τις οποίες ακυρώνονται πτήσεις αναπόφευκτα, όπως στις περιστάσεις των φυσικών καταστροφών. Οι αεροπορικές εταιρείες σε αυτές τις περιπτώσεις υποχρεούνται να παρέχουν στους επιβάτες, οι οποίοι βρίσκονται εν αναμονή, αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως να καλύπτει τη διανυκτέρευσή τους σε ξενοδοχειακά καταλύματα, καθώς και μεταφορά από και προς αυτά από το αεροδρόμιο και αντιστρόφως. Δεν είναι υποχρεωμένες ωστόσο, να καταβάλουν χρηματική αποζημίωση στους επιβάτες.

Η απόφαση πάρθηκε από το δικαστήριο μετά από προσφυγή επιβάτιδος η οποία έμεινε σε πενθήμερη αναμονή στην Πορτογαλία, το περασμένο καλοκαίρι, όταν εξαιτίας έκρηξης ηφαιστείου, στην Ισλανδία ,το αεροσκάφος της RYANAIR, παρέμεινε καθηλωμένο και δεν πέταξε προς την Ισλανδία, όπως προοριζόταν. Το δικαστήριο επιδίκασε αποζημίωση ύψους 1.130 ευρώ, για την παραμονή της γυναίκας σε ξενοδοχείο της Πορτογαλίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους με 151 επιβάτες στο Λονδίνο

Μεθυσμένος επιβάτης δεμένος σε κάθισμα αεροπλάνου-Φωτογραφία


   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Οι αεροπορικές τραγωδίες του αθλητισμού που συγκλόνισαν την υφήλιο
  2. Lufthansa: Συνεχίζουν τις απεργίες οι πιλότοι
  3. Περισσότερες από 800 πτήσεις ματαιώθηκαν λόγω της απεργίας στη Lufthansa
  4. Νέο Airbus 319 ενσωματώνεται στο στόλο της Cobalt
  5. Κίνηση καλής θέλησης; Μετά την ακύρωση του «ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ» οι Τ/κ ακύρωσαν τον «ΤΑΥΡΟ»
  6. Πάφος: Αναβολή στη δίκη και αλλαγή δικηγόρου για τον θείο που θώπευε την 12χρονη ανηψούλα του

Κάντε Like: Newsit.com.cy στο Facebook