What's hot? ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ· ΤΕΠΑΚ· ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ· VOICE·

INFO

31.01.2013 | 14:23
Τελευταία ενημέρωση: 31.01.2013 | 14:30

Υποχρεωμένες να φροντίζουν τους επιβάτες σε περιπτώσεις αναβολής ή ακύρωσης πτήσεις οι αεροπορικές εταιρείες

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Απόφαση σταθμός για τις αεροπορικές εταιρείες εκδόθηκε από το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  

Η απόφαση υποστηρίζει τη φροντίδα των επιβατών σε περιπτώσεις κατά τις οποίες ακυρώνονται πτήσεις αναπόφευκτα, όπως στις περιστάσεις των φυσικών καταστροφών. Οι αεροπορικές εταιρείες σε αυτές τις περιπτώσεις υποχρεούνται να παρέχουν στους επιβάτες, οι οποίοι βρίσκονται εν αναμονή, αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως να καλύπτει τη διανυκτέρευσή τους σε ξενοδοχειακά καταλύματα, καθώς και μεταφορά από και προς αυτά από το αεροδρόμιο και αντιστρόφως. Δεν είναι υποχρεωμένες ωστόσο, να καταβάλουν χρηματική αποζημίωση στους επιβάτες.

Η απόφαση πάρθηκε από το δικαστήριο μετά από προσφυγή επιβάτιδος η οποία έμεινε σε πενθήμερη αναμονή στην Πορτογαλία, το περασμένο καλοκαίρι, όταν εξαιτίας έκρηξης ηφαιστείου, στην Ισλανδία ,το αεροσκάφος της RYANAIR, παρέμεινε καθηλωμένο και δεν πέταξε προς την Ισλανδία, όπως προοριζόταν. Το δικαστήριο επιδίκασε αποζημίωση ύψους 1.130 ευρώ, για την παραμονή της γυναίκας σε ξενοδοχείο της Πορτογαλίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους με 151 επιβάτες στο Λονδίνο

Μεθυσμένος επιβάτης δεμένος σε κάθισμα αεροπλάνου-Φωτογραφία


   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Αναβολή στην υπόθεση ΤΕΠΑΚ: Με 468 κατηγορίες οι 7 κατηγορούμενοι για τα «αμαρτωλά» ερευνητικά προγράμματα [vid]
  2. Συμφωνίες €70 εκ. για αποχώρηση της ΣΚΤ από 9 Συνεργατικές Εταιρείες του εμπορικού τομέα
  3. Χάος στη Βρετανία από τη σφοδρή χιονόπτωση - Μαζικές ακυρώσεις πτήσεων [pics]
  4. «Φωτιά» στη Γάζα! Αεροπορικές επιδρομές Ισραήλ - 25 τραυματίες
  5. Καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης
  6. Άστραψε και βρόντηξε ο Ερντογάν: Θα παραιτηθώ αν…