What's hot? ΚΥΠΡΙΑΚΟ· ΤΙΜΟΛΕΩΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ· ΓΚΟΥΤΕΡΕΣ· ΚΟΤΖΙΑΣ·

INFO

31.01.2013 | 14:23
Τελευταία ενημέρωση: 31.01.2013 | 14:30

Υποχρεωμένες να φροντίζουν τους επιβάτες σε περιπτώσεις αναβολής ή ακύρωσης πτήσεις οι αεροπορικές εταιρείες

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Απόφαση σταθμός για τις αεροπορικές εταιρείες εκδόθηκε από το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  

Η απόφαση υποστηρίζει τη φροντίδα των επιβατών σε περιπτώσεις κατά τις οποίες ακυρώνονται πτήσεις αναπόφευκτα, όπως στις περιστάσεις των φυσικών καταστροφών. Οι αεροπορικές εταιρείες σε αυτές τις περιπτώσεις υποχρεούνται να παρέχουν στους επιβάτες, οι οποίοι βρίσκονται εν αναμονή, αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως να καλύπτει τη διανυκτέρευσή τους σε ξενοδοχειακά καταλύματα, καθώς και μεταφορά από και προς αυτά από το αεροδρόμιο και αντιστρόφως. Δεν είναι υποχρεωμένες ωστόσο, να καταβάλουν χρηματική αποζημίωση στους επιβάτες.

Η απόφαση πάρθηκε από το δικαστήριο μετά από προσφυγή επιβάτιδος η οποία έμεινε σε πενθήμερη αναμονή στην Πορτογαλία, το περασμένο καλοκαίρι, όταν εξαιτίας έκρηξης ηφαιστείου, στην Ισλανδία ,το αεροσκάφος της RYANAIR, παρέμεινε καθηλωμένο και δεν πέταξε προς την Ισλανδία, όπως προοριζόταν. Το δικαστήριο επιδίκασε αποζημίωση ύψους 1.130 ευρώ, για την παραμονή της γυναίκας σε ξενοδοχείο της Πορτογαλίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους με 151 επιβάτες στο Λονδίνο

Μεθυσμένος επιβάτης δεμένος σε κάθισμα αεροπλάνου-Φωτογραφία


   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Δεν περιλαμβάνεται η Κύπρος στις ακυρωμένες πτήσεις της Ryanair ως και την Τετάρτη
  2. «Βουτιά» για τη μετοχή της Ryanair μετά την ανακοίνωση ακύρωσης πτήσεων
  3. Η απίστευτη περιπέτεια των Κυπρίων επιβατών που εγκλωβίστηκαν στην Τουρκία [pics]
  4. Το πε και το κανε ο Τραμπ! Σε 4 εταιρείες η κατασκευή τείχους με το Μεξικό
  5. ΕΥ: Το φορολογικό καθεστώς της Κύπρου θα αναπτυχθεί για να στηρίξει εταιρείες πετρελαίου και ΦΑ
  6. ΑΠΟΕΛ - ΑΕΛ: Αναβολή στο ντέρμπι της 2ης αγωνιστικής