What's hot? ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ· ΔΗΚΟ· ΑΟΖ· ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ·

INFO

05.03.2013 | 20:17
Τελευταία ενημέρωση: 06.03.2013 | 06:29

Κυπριακές Αερογραμμές: Ανυπόστατες οι αναφορές για διπλασιασμό των ζημιών

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Οι Κυπριακές Αερογραμμές σχολιάζοντας αναφορές στον Τύπο για «διπλασιασμό» των λειτουργικών ζημιών από το 2011 στο 2012 δηλώνουν ότι είναι ουσιαστικά ανυπόστατες, σημειώνοντας ταυτόχρονα ότι η εταιρεία αναγνωρίζει ότι οι ζημιές που πραγματοποίησε το 2012 δεν πρέπει να επαναληφθούν και καταβάλλει προς τούτο κάθε δυνατή προσπάθεια.

Οι Κυπριακές Αερογραμμές αναφέρουν ότι η εταιρεία μπορεί να καταστεί βιώσιμη μόνο με την δραστική μείωση των λειτουργικών ζημιών και ότι ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί ο στόχος αυτός είναι η άμεση υλοποίηση του νέου Σχεδίου Αναδιάρθρωσης συμπεριλαμβανομένης της άμεσης ενίσχυσης των κεφαλαίων της όπως προνοείται στο Σχέδιο και προς τούτο καλεί όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να συμβάλουν ουσιαστικά ώστε το Σχέδιο Αναδιάρθρωσης να τύχει άμεσης εφαρμογής..
Σε συνέχεια της ανακοίνωσης, αναφορικά με την Ένδειξη Αποτελέσματος για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2012 και με αφορμή δημοσιεύματα στον ημερήσιο τύπο, η Cyprus Airways προβαίνει στις ακόλουθες διευκρινίσεις για πληρέστερη ενημέρωση του επενδυτικού κοινού.
Οι ΚΑ διευκρινίζουν πως τα αποτελέσματα για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2011 και τα οποία παρουσιάζουν μικρότερη ζημιά από αυτά του 2012 περιλαμβάνουν μη επαναλαμβανόμενα έσοδα ύψους 31,7 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 22 εκατομμύρια ευρώ αποτελούν έσοδα της εταιρείας από την ανταλλαγή χρονοθυρίδων (slots) με τη Virgin Atlantic Airways στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου και 9,7 εκατομμύρια ευρώ αποτελούν το κέρδος της Εταιρείας από την πώληση ενός αεροσκάφους τύπου Α320 και τριών εφεδρικών μηχανών αεροσκαφών.
Παρατηρώντας ότι οι αναφορές στον Τύπο για «διπλασιασμό» των λειτουργικών ζημιών από το 2011 στο 2012 είναι ουσιαστικά ανυπόστατες αναφέρει ότι τα ενδεικτικά αποτελέσματα του 2012 περιλαμβάνουν και μείωση ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ του Αναβαλλόμενου Φορολογικού Περιουσιακού Στοιχείου η οποία αποτελεί μη επαναλαμβανόμενο έξοδο.
Οι ΚΑ επεξηγούν πως το 2012 εντάθηκε ο ανταγωνισμός στα κύρια δρομολόγια που δραστηριοποιείται η εταιρεία, εξέλιξη που επίδρασε αρνητικά και καθοριστικά στα έσοδα της και προσθέτοντας ότι ο ανταγωνισμός δεν ήταν μόνο έντονος, ήταν και κατάφορα αθέμιτος καθώς προήλθε από εταιρείες χαμηλού κόστους που επιδοτούνται, εν γνώσει και με τη συνδρομή του κράτους, από το Σχεδίου Κινήτρων της Hermes Airports Ltd.
Αφού σημειώνουν ότι οι Κυπριακές Αερογραμμές οι οποίες μεταφέρουν στην Κύπρο τον μεγαλύτερο αριθμό τουριστών δεν λαμβάνουν οποιαδήποτε επιδότηση μέσω του Σχεδίου Κινήτρων, αναφέρουν ότι η συνεισφορά του σχεδίου στην οικονομία του τόπου κρίνεται αμφίβολη.
Περαιτέρω οι ΚΑ αναφέροντας πως κατά το 2012 ετοιμάστηκαν δύο σχέδια αναδιάρθρωσης, το πρώτο από την Διεύθυνση και τότε Διοίκηση της Εταιρείας κατά την διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2012 και το δεύτερο από τον οίκο εμπειρογνωμόνων Air France Consulting Ltd τον Νοέμβριο του 2012, προσθέτουν ότι και τα δύο σχέδια περιλάμβαναν σημαντικές μειώσεις στα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας κυρίως μέσω των προβλεπόμενων πλεονασμών υπεράριθμου προσωπικού, των πρόσθετων μειώσεων στις απολαβές του προσωπικού και επιπρόσθετων μέτρων για περιορισμό των εξόδων στον ελάχιστο δυνατό βαθμό και την παράλληλη αύξηση εσόδων της εταιρείας μέσω βελτίωσης του προϊόντος, εξορθολογισμού του πτητικού προγράμματος, αύξησης του αριθμού θέσεων στα αεροσκάφη και συνομολόγησης συμφωνιών με άλλες αερογραμμές για την εκτέλεση πτήσεων κοινού κωδικού (Code Share Agreements) και άλλες εμπορικές συνεργασίες.
Συμπληρώνει δε πως κανένα σχέδιο και κανένα μέτρο δεν εφαρμόστηκε στον επιθυμητό βαθμό κατά την διάρκεια του 2012 και η ευθύνη γι’ αυτό δε βαραίνει την εταιρεία αναφέροντας ότι οι πλεονασμοί του προσωπικού και οι πρόσθετες μειώσεις των απολαβών του προσωπικού δεν έχουν υλοποιηθεί όπως λανθασμένα αναφέρεται σε κάποια δημοσιεύματα.
Καταλήγοντας αναφέρει πως η μηνιαία αναφορά για τα αποτελέσματα του χρόνου η οποία ετοιμάστηκε τον Αύγουστο 2012 προέβλεπε λειτουργικές ζημιές ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ και το παρόν Διοικητικό Συμβούλιο με τις ενέργειες του περιόρισε τις ζημιές σε ελαφρώς χαμηλότερο επίπεδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έκπληξη προκάλεσαν στην Τρόικα οι υψηλές χρεώσεις της ΑΗΚ

Έχουμε δεν έχουμε λεφτά το Μνημόνιο θα εφαρμοστεί - (video)


Ποιοι θα πάρουν έκτακτα επιδόματα; Διαβάστε τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων




   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Ελληνική Τράπεζα: Ζημιές €13 εκ. το β' τρίμηνο και €23 εκ. το εξάμηνο
  2. Συμφωνία 11 δις δολαρίων των τουρκικών αερογραμμών μετά τη συνάντηση Ερντογάν- Τραμπ
  3. Ομόνοια: «Υφάκι "εγώ εν τζιαι" από τον ΑΠΟΕΛ»
  4. Ζημιές στο «Ηλίας Πούλλος» και συνθήματα με πορτοκαλί σπρέι – Την υπόθεση διερευνά η Αστυνομία
  5. Αθήνα: Επίθεση στα γραφεία των Turkish Airlines
  6. «Πρωινή… επίσκεψη» Ρουβίκωνα στα γραφεία της Turkish Airlines