What's hot? ΑΟΖ· ΚΥΠΡΙΑΚΟ· ΛΟΥΚΑΣ ΦΟΥΡΛΑΣ· ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ·

INFO

03.04.2013 | 07:29
Τελευταία ενημέρωση: 03.04.2013 | 07:35

Προβλήματα με τον ύπνο; Αυτές οι τροφές θα σας λυτρώσουν!

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Γιατί η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο 

Προβλήματα με τον ύπνο. Μεγάλο ποσοστό Ελλήνων ταλαιπωρείται από αϋπνίες. Θέλετε το άγχος, οι δύσκολοι καιροί που βιώνουμε, οι υποχρεώσεις μας; Όλα λίγο πολύ συμβάλλουν στο να χάνουμε τον ύπνο μας.

Υπάρχουν όμως τροφές οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να απολαμβάνετε τον ύπνο σας ήρεμες. Ποιες είναι αυτές; Ερευνητές καταλήγουν στις εξής τροφές:

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν μια ουσία, την τρυπτοφάνη, η οποία βοηθάει στην παραγωγή σεροτονίνης. Η σεροτονίνη έχει αγχολυτική δράση και σας βοηθάει να χαλαρώσετε. Επομένως κάθε βράδυ πιείτε γάλα ή απολαύστε ένα γιαουρτάκι μειωμένων λιπαρών.

Τα κεράσια είναι πλούσια σε μελατονίνη, η οποία βοηθάει να κοιμάστε σαν... πουλάκια. Το αντιοξειδωτικό αυτό, βοηθά το σώμα να ρυθμίσει τους καρδιακούς ρυθμούς του την ώρα του ύπνου.

Οι μπανάνες αποτελούν το τέλειο φρούτο για βραδινό. Είναι πλούσιες σε τρυπτοφάνη και κάλιο, τα οποία βοηθούν να έχετε ποιοτικό ύπνο.

Ξηροί καρποί: Προτιμήστε τους ανάλατους ως σνακ. Είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο και σας βοηθούν να μειωθεί το άγχος και η έντασή σας.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οι εργαζόμενοι γραφείου πρέπει να σηκώνονται κάθε μισή ώρα

Χαμογελάστε για να ζήσετε περισσότερο!

Αλόη βέρα, το μυστικό της μακροζωίας

   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Γιατί και πότε κάποιος μιλάει στον ύπνο του - Η επιστήμη εξηγεί και αυτό! [vid]
  2. Πρόωρος τοκετός: Απρόσμενη σύνδεση με τα προβλήματα στον ύπνο – Τι λένε οι ερευνητές
  3. Ποιες τροφές με πολλά λιπαρά κάνουν ΚΑΛΟ στην υγεία σας
  4. Άντρες και αντοχή στο σεξ: Πότε και γιατί εμφανίζονται τα πρώτα προβλήματα
  5. Brexit: Φέρνει προβλήματα στις πτήσεις
  6. Ποιες τροφές βοηθούν να αποβάλλετε τη νικοτίνη από τον οργανισμό σας