What's hot? ΚΑΘΛΙΝ ΝΤΟΧΕΡΤΙ· ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΗΓΩΝ· ΑΟΖ· SAIPEM 12000·

INFO

05.04.2013 | 08:41
Τελευταία ενημέρωση: 05.04.2013 | 08:47

Τα καρύδια μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Ερευνητές παρακολούθησαν τις διατροφικές συνήθειες 140.000 γυναικών 

Τα καρύδια όταν καταναλώνονται με μια συχνότητα 2-3 φορές την εβδομάδα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2 κατά περίπου 25%, σύμφωνα με ανάλυση από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

Η ανάλυση βασίστηκε στα δεδομένα που προέρχονται από τις διατροφικές συνήθειες περίπου 140.000 νοσοκόμων (γυναικών). Οι γυναίκες ηλικίας 35-77 ετών, παρακολουθήθηκαν επί δέκα έτη προκειμένου να διαπιστωθεί πόσες εκδήλωσαν σακχαρώδη διαβήτη.

Διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν 28 γραμμάρια καρυδιών τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα είχαν 24% λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν διαβήτη τύπου 2 σε σύγκριση με όσες τα κατανάλωναν σπάνια ή καθόλου. Επίσης, ο κίνδυνος για όσες τα κατανάλωναν μια φορά την εβδομάδα μειωνόταν κατά 13%. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι παρότι τα στοιχεία που ανέλυσαν αφορούν γυναίκες, θα ισχύουν και για τους άνδρες.

Η μελέτη ενισχύει τα συμπεράσματα προηγούμενων ερευνών αναφορικά με την ευεργετική αντιδιαβητική δράση των καρυδιών, αλλά επιπρόσθετα θεωρείται ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες μελέτες που καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η συστηματική κατανάλωση καρυδιών μπορεί ακόμη και να προλάβει την εκδήλωση διαβήτη τύπου 2. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο Journal of Nutrition.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

10 Μύθοι για τον σακχαρώδη διαβήτη 

Φάτε ψάρια - Τα ω3 λιπαρά οξέα μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου

Η μέντα ενεργοποιεί το μεταβολισμό


   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Νικόλας Ιωαννίδης: Ξανά στο πόστο του μετά την περιπέτεια με την υγεία του! [vid, pics]
  2. Νηστεία: Τι προσφέρει στην υγεία - Πού θέλει προσοχή
  3. Άντρη Καραντώνη: Παιχνίδια με τη μικρή Αργυρώ στο κέντρο της Αθήνας! [pics,vids]
  4. Καρδιακή ανεπάρκεια: Αν τρώτε 6 γραμμάρια από ΑΥΤΟ τότε έχετε διπλάσιο κίνδυνο!
  5. Το λαχανικό που προλαμβάνει τον διαβήτη και μειώνει την υπέρταση
  6. Καρδιακή νόσος: Αν πιείτε ΑΥΤΟ με το πρωινό μειώνετε τον κίνδυνο για την καρδιά