What's hot? ΥΨΩΝΑΣ· ΕΡΝΕΣΤΟ ΛΕΩΝΙΔΟΥ· ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ· SAIPEM 12000·

INFO

17.04.2013 | 14:43
Τελευταία ενημέρωση: 17.04.2013 | 15:10

Δεν σώζουν ούτε η Middle East, ούτε οι Κινέζοι επενδυτές τις Κυπριακές Αερογραμμές

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

-Deal χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο προσφέρει η αεροπορική εταιρεία του Λιβάνου 
- Επιδεικνύουν ενδιαφέρον για περιορισμένη συμμετοχή στη διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών
-Αμφιβολίες και για επιστροφή των Κινέζων επενδυτών


Στον αέρα φαίνεται ότι θα παραμείνει το ενδιαφέρον επενδυτών από το Λίβανο και την Κίνα, για εξαγορά των Κυπριακών Αερογραμμών.

Οι ΚΑ, οι οποίες τα τελευταία χρόνια βρίσκονται στον αναπνευστήρα αντλώντας συνεχώς κεφάλαια από το κράτος, (το οποίο είναι ο κύριος μέτοχος της εταιρείας με 85% ), προκειμένου να συνεχίσουν να πετούν στους αιθέρες, χρειάζονται ριζοσπαστικές λύσεις για να επιβιώσουν, λόγω και των ζημιών που σημειώνουν.

Το ενδιαφέρον που επέδειξαν τις τελευταίες εβδομάδες ξένοι επενδυτές για εξαγορά των ΚΑ, αναπτέρωσε τις προσδοκίες της κυβέρνησης, ότι θα καταλήξει σε ένα καθοριστικό, για την επιβίωση της εταιρείας deal.

Εντούτοις σύμφωνα  με πληροφορίες του newsit.com.cy το ενδιαφέρον του Εθνικού Αερομεταφορέα του Λιβάνου Middle East Airlines, αφορά περιορισμένη συμμετοχή του στο κεφάλαιο της εταιρείας, ύψους περίπου 25-30%.

Μάλιστα σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες απώτερος στόχος είναι το ίδιο όφελος, δηλαδή να επωφεληθεί η Middle East Airlines τα πλεονεκτήματα της Κύπρου και κατ’ επέκταση των ΚΑ, ως ευρωπαϊκός αερομεταφορέας και τα δικαιώματα που απολαμβάνει, στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο και αεροδρόμια, όπως και στην Αμερική.

Σε συγκεκριμένα πλαίσια φαίνεται ότι κινήθηκε και το ενδιαφέρον που επέδειξε κινέζος επενδυτής, πριν δύο εβδομάδες, προχωρεί και το σχέδιο αναδιάρθρωσης

Ο πρόεδρος του ΔΣ των ΚΑ Σταύρος Σταύρου κληθείς από το newsit.com.cy να σχολιάσει τις πληροφορίες, απέφυγε να διευκρινίσει, τονίζοντας ωστόσο ότι «όλα θα εξαρτηθούν από τη συμφωνία που θα επιτευχθεί, είτε αυτή αφορά εξαγορά, η περιορισμένη συμμετοχή στο κεφάλαιο της εταιρείας,  ή και πώληση ολόκληρου του πακέτου της εταιρείας».

«Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά» πρόσθεσε ο κ. Σταύρου σημειώνοντας ότι «η συμφωνία με τη Middle East Airlines του Λιβάνου θα εξαρτηθεί από τα πλάνα της, να χρησιμοποιήσει την οποιαδήποτε συμμετοχή της στις ΚΑ, στους σχεδιασμούς που έχει στις δικές της εταιρείες και θυγατρικές.

Αναφορικά με το σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας ο κ. Σταύρου, διευκρίνισε ότι «κινούμαστε παράλληλα και για την εξεύρεση επενδυτή και την προώθηση του σχεδίου».

Όσον αφορά το υπόλοιπο ποσό από τα €31εκ που ενέκρινε η Βουλή τον περασμένο Ιούνιο, για αύξηση του κεφαλαίου της εταιρείας, ο κ. Σταύρου είπε ότι «πέραν των €15εκ που έχει ήδη  πάρει το κράτος στηρίζει τμηματικά την εταιρεία ανάλογα με τις ανάγκες της».

Ρεπορτάζ: Ηρώ Ευθυμίου


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 
Στο μικροσκόπιο της Middle East Airlines τα οικονομικά δεδομένα των ΚΑ

Newsit αποκλειστικό: Ποιά μέτρα συζητήθηκαν στο Υπουργικό






   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Νέες κυπριακές Navtex για ασκήσεις με πραγματικά πυρά στην ΑΟΖ ένα 48ωρο πριν την εκπνοή της τουρκικής Navtex
  2. ΠτΒ Λιβάνου: Απαράδεκτη η πρόταση ΗΠΑ για διευθέτηση της θαλάσσιας διαφοράς με Ισραήλ
  3. «Έστησε» τον Τίλερσον ο Λιβανέζος ΥΠΕΞ - Διαψεύδει το γραφείο Τύπου της προεδρίας
  4. Σκάνδαλο Novartis: Οι 2 Έλληνες Πρωθυπουργοί, η απόπειρα αυτοκτονίας στελέχους στο Χίλτον και οι κυπριακές off shore
  5. Κομισιόν: Η πρόβλεψη για την οικονομική ανάπτυξη της Κύπρου
  6. DBRS: «Η εκλογή Αναστασιάδη μειώνει τη αβεβαιότητα για τις οικονομικές πολιτικές»