What's hot? ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ· ΑΠΟΕΛ· ΣΙΣΙ· ΜΑΝΔΡΑ·

INFO

18.04.2013 | 12:53
Τελευταία ενημέρωση: 18.04.2013 | 21:33

"Κατεβαίνει" η Lufthansa με την ελπίδα να σωθούν οι Κυπριακές Αερογραμμές

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

- Μέχρι τέλος της βδομάδας ο κατάλογος των υπαλλήλων της εθελούσιας αφυπηρέτησης
- Η Lufthansa θ' αναλάβει εκτελεστικό ρόλο για να εφαρμόσει μέτρα εξυγίανσης της εταιρείας
- Οι ΚΑ για να επιβιώσουν χωρίς άλλες ταλαντεύσεις θα πρέπει να εξευρεθεί στρατηγικός επενδυτής

Σοβαρές εξελίξεις έχουν δρομολογηθεί αναφορικά με το μέλλον των Κυπριακών Αερογραμμών (ΚΑ), οι οποίες θα καθορίσουν την πορεία του κυπριακού αερομεταφορέα.

Μέχρι τέλος της βδομάδας θα πρέπει να ολοκληρωθεί ο κατάλογος των υπαλλήλων που θα επιθυμούσε να περιληφθεί στο σχέδιο εθελούσιας αφυπηρέτησης, ανεξάρτητα από την απόφαση της εταιρείας, με βάση την οποία θ' απολυθούν ως πλεονάζον προσωπικό 490 από τους 560 που είχε προτείνει το Δ.Σ. των ΚΑ.

Η εταιρεία αναμένει επίσης, ότι εντός των προσεχών λίγων ημερών η αεροπορική εταιρεία ΜΕΑ (Middle East Airlines) θα καταθέσει νέα πρόταση προς την κυβέρνηση για συμμετοχή της στο μετοχικό κεφάλαιο των ΚΑ.

Tην ερχόμενη βδομάδα καταφθάνει στην Κύπρο κλιμάκιο της αεροπορικής εταιρείας Lufthansa που έχει αναλάβει ν' αναδιοργανώσει την εταιρεία ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστική, ευέλικτη και με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δ.Σ. των ΚΑ, Σταύρο Σταύρου, έγινε εκτενής παρουσίαση προς τους εκπροσώπους της ΜΕΑ, των σημερινών δεδομένων των ΚΑ και των προοπτικών που έχει η εταιρεία μετά τη πρωτοφανή αναδόμηση και μείωσης κατά περίπου 50% του αριθμού του προσωπικού.

Ο κ. Σταύρου κατέστησε σαφές ότι οι ΚΑ για να επιβιώσουν χωρίς άλλες ταλαντεύσεις θα πρέπει να εξευρεθεί στρατηγικός επενδυτής και εξέφρασε ικανοποίηση για το γεγονός ότι η ΜΕΑ αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον της.

Είπε ότι η Lufthansa θ' αναλάβει ουσιαστικά εκτελεστικό ρόλο για να εφαρμόσει μέτρα εξυγίανσης της εταιρείας, μέσα στο πλαίσιο της πολιτικής της κυβέρνησης για να κρατηθούν οι ΚΑ στη ζωή.

Θεωρεί σημαντική την απόφαση να παραμείνουν στις τάξεις της εταιρείας το τμήμα τροφοδοσίας και το τμήμα φορτίων, με μειωμένο αριθμό προσωπικού, όπως προκύπτει μέσα από την έκθεση των εμπειρογνωμόνων.

Ο πρόεδρος των ΚΑ εκτιμά ότι η κυβέρνηση σε συνεργασία με τη Hermes Airport θα πρέπει να διαφοροποιήσουν την πολιτική κινήτρων σε ξένες αεροπορικές εταιρείες, μία πρακτική που λειτουργεί ενάντια στα συμφέροντα της κυπριακής αεροπορικής εταιρείας.

Επίσης, οι ΚΑ θα ζητήσουν να πληροφορηθούν πως διανέμονται τα κονδύλια του ΚΟΤ σε ξένες εταιρείες χωρίς ν' απολαμβάνουν, έστω ελάχιστο, μέρος της πίτας οι ΚΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
 
Στο μικροσκόπιο της Middle East Airlines τα οικονομικά δεδομένα των ΚΑ 

Newsit αποκλειστικό: Ποιά μέτρα συζητήθηκαν στο Υπουργικό

   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Μαλάς: Προτεραιότητα ένας μακροχρόνιος ενεργειακός στρατηγικός σχεδιασμός
  2. Α. Βγενόπουλος: Μαίνεται ο πόλεμος των παιδιών του και της τελευταίας συζύγου του για την περιουσία του!
  3. Η νέα Cyprus Airways ανοίγει ξανά «φτερά» προς Αθήνα και 6 νέους προορισμούς
  4. Προεδρικές Εκλογές: Η προθεσμία εγγραφής στους εκλογικούς καταλόγους
  5. Σκάνδαλο Μάναφορτ: Οι ύποπτες πληρωμές και οι 12 κυπριακές εταιρείες
  6. Οι κυπριακές τράπεζες θα συμμετάσχουν στο τεστ αντοχής του ΕΕΜ και όχι της ΕΑΤ