What's hot? ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ ΑΓΓΕΙΟ· ΤΡΙΜΕΡΗΣ· ΣΙΣΙ· ΜΜΑΔ·

INFO

18.04.2013 | 13:24
Τελευταία ενημέρωση: 18.04.2013 | 21:55

Μάθε ποιες βιταμίνες σου λείπουν!

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Με τα πιο κάτω συμπτώματα θα μάθεις ποιες βιταμίνες λείπουν από τον οργανισμό σου. 

Η έλλειψη κάθε μιας από τις βιταμίνες συνοδεύεται από συγκεκριμένα συνήθως συμπτώματα.

Δες ποια είναι αυτά.

Έχεις ξηροδερμία και προβλήματα όρασης;
Σου λείπει βιταμίνη Α
Επίσης, η οριακή έλλειψή της αυξάνει την ευαισθησία σε λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος και δερματικές παθήσεις.
Θα τη βρεις Στο γάλα, στον κρόκο αβγού, στο βούτυρο, το συκώτι, τα λαχανικά και τα φρούτα με έντονο κίτρινο- πορτοκαλί χρώμα, π.χ., καρότο, γλυκοπατάτα, πεπόνι, καθώς και σε μαργαρίνη και χυμούς φρούτων.

Είσαι πεσμένη ψυχολογικά;
Σου λείπει Βιταμίνη C
Βοηθά στη σύνθεση των ορμονών που ρυθμίζουν τη διάθεση. Η παρατεταμένη οριακή έλλειψη βιταμίνης C μπορεί να μην οδηγήσει σε κλινικά συμπτώματα, αλλά όπως δείχνουν πρόσφατες έρευνες προδιαθέτει υπέρ μιας ενδεχόμενης πάθησης της καρδιάς και εξασθένισης του ανοσοποιητικού σου συστήματος.
Θα τη βρεις Στα φρούτα κυρίως στα εσπεριδοειδή (ακτινίδιο, φράουλα, παπάγια, μάνγκο, πεπόνι), τα λαχανικά, π.χ., μπρόκολο, κόκκινη πιπεριά, κουνουπίδι, το μοσχαρίσιο συκώτι, τα στρείδια κλπ.

Έχεις άφθες στο στόμα, κάψιμο στα χείλη και ενοχλήσεις στη γλώσσα;
Σου λείπει ριβοφλαβίνη (Β2)
Η έλλειψή της οδηγεί και στη δερματίτιδα κάτω ή δίπλα στη μύτη. Τα μάτια μπορούν επίσης να προσβληθούν και να παρουσιαστεί αίσθηση καψίματος, κνησμός και παρουσία κούρασης σε αυτά.
Θα τη βρεις Σε μαγιά, συκώτι, εμπλουτισμένα δημητριακά, αβγό, γάλα, κοτόπουλο.

Νιώθεις κόπωση, κατάθλιψη ή έχεις απώλεια μνήμης;
Σου λείπει νιασίνη
Θεωρείται μία από τις πιο σταθερές βιταμίνες του συμπλέγματος Β και η σημαντική απώλειά της παρατηρείται συνήθως με το μαγείρεμα, π.χ., υπερβολικό βράσιμο.
Θα τη βρεις Σε ρύzι (λευκό και καστανό), τόνο, κοτόπουλο, μπρόκολο.


Κάνεις αυστηρές δίαιτες;
Ίσως έχεις έλλειψη βιταμίνης Ε
Βέβαια η έλλειψη της δεν οδηγεί βραχυπρόθεσμα σε κάποια συγκεκριμένη ασθένεια, αλλά η χρόνια έλλειψη θεωρείται ότι συμβάλλει στην εμφάνιση καρκίνου και παθήσεων της καρδιάς.
Θα τη βρεις Στο ελαιόλαδο, στους ξηρούς καρπούς, στη μαργαρίνη, τα σπαράγγι το αβοκάντο, το αβγό, τα θαλασσινά και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα κράκερ, στους χυμούς φρούτων και στα δημητριακά πρωινού. Η απορρόφηση της γίνεται καλύτερα όταν συνδυάζεται με την κατανάλωση λιπών και ελαίων.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μείωσε την πίεση σου με ένα χυμό παντζάρι!

Αυτές είναι οι τροφές για καλύτερο σεξ!

Δες 7 πράγματα που μας «γερνάνε» και δεν το γνωρίζαμε!



   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Γιατί επιβάλλεται να κάνετε σεξ τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα
  2. Στήριξη Άντρου σε Παμπορίδη για ΓεΣΥ - Ο Γ.Γ. «καρφώνει» Νικόλα: «Λίγη περισσότερη ειλικρίνεια» [vid]
  3. Πέντε τροφές που τις τρώτε εντελώς λάθος και επηρεάζουν την υγεία σας
  4. Βιταμίνη D: Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές – Σε τι θα σας βοηθήσουν
  5. Έγιναν «μαλλιά κουβάρια» στο Nomads! «Σου… λείπουν μάγκα! Μας έχεις κάνει μπάχαλο»
  6. Ποιες τροφές αντιστοιχούν σε κάθε βιταμίνη και μέταλλο που χρειάζεστε