What's hot? ΑΟΖ· ΚΥΠΡΙΑΚΟ· ΛΟΥΚΑΣ ΦΟΥΡΛΑΣ· ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ·

INFO

24.04.2013 | 14:59
Τελευταία ενημέρωση: 24.04.2013 | 22:09

5 συμβουλές για να χάσετε στα σίγουρα το επιπλέον λίπος

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

 Η απώλεια βάρους μπορεί μερικές φορές να είναι μία απογοητευτική διαδικασία. Στο δρόμο για την ιδανική σιλουέτα συναντάμε πολλές φορές εμπόδια. Εμείς σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να κάψετε σε χρόνο μηδέν το λίπος στις προβληματικές περιοχές.

1. Προσθέστε φυτικές ίνες στη διατροφή σας

Αυξάνοντας την ποσότητα των φυτικών ινών στη διατροφή σας, θα βελτιώσετε την υγεία του στομάχου και του πεπτικού σας σωλήνα. Έρευνες καταδεικνύουν ότι οι φυτικές ίνες έχουν θετική επίδραση στο μεταβολισμό σας.
Οι φυτικές ίνες, μπορούν να βρεθούν σε τρόφιμα όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, σε υγιεινά λιπαρά και άπαχο κρέας, αλλά το πρόβλημα με τις φυτικές ίνες.
Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να αντικαταστήσετε όλους τους απλούς υδατάνθρακες με ινώδη. Για παράδειγμα, αν καταναλώνεται τακτικά γλυκά, αντικαταστήστε τα με φρούτα και αν αγαπάτε τα ζαχαρούχα δημητριακά τα οποία περιλαμβάνεται στο πρωινό σας, αντικαταστήστε τα με βρώμη.

2. Αντικαταστήστε υδατάνθρακες με σπανάκι

Αν ψάχνετε για ένα άλλο λόγο να αντικαταστήσετε τους απλούς υδατάνθρακες στη διατροφή σας με σύνθετους. Οι απλοί υδατάνθρακες μπορεί να προκαλέσουν αιχμές στην ινσουλίνη, με την αποθήκευση μίας ορμόνης λίπους που αυξάνει την όρεξη σας. Αλλά οι σύνθετοι υδατάνθρακες έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, αφού διατηρούν τα επίπεδα της ινσουλίνης χαμηλά, και ελέγχουν την όρεξή σας.

3. Πάρτε τις βιταμίνες σας

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, οι πολλές βιταμίνες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην κινητοποίηση του λίπους και βοηθούν στην απώλεια βάρους. Η βιταμίνη C είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα, δεδομένου ότι είναι απαραίτητη για την παραγωγή διαφόρων αμινοξέων, που βοηθούν στην διαδικασία καύσης λίπους. Εκτός αυτού, μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη D μπορεί να αυξήσει την ποσότητα του λίπους που καίγεται έως και 50 τοις εκατό. Και οι δύο βιταμίνες, Α και Β διαδραματίζουν έναν κρίσιμο ρόλο στο να διατηρούν τα επίπεδα στρες υπό έλεγχο, το οποίο είναι σημαντικό, δεδομένου ότι αν τα επίπεδα του άγχους σας είναι πολύ υψηλά, το σώμα σας θα αποθηκεύσει λίπους.
Δεν χρειάζεται να αγοράσετε 10 διαφορετικές συσκευασίες βιταμινών – ένα απλό βασικό πολυβιταμινούχο σκεύασμα αρκεί.

4. Πίνετε πράσινο τσάι

Οι μελέτες δείχνουν ότι το πράσινο τσάι είναι πολύ πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει το μεταβολισμό σας και να το καταστήσει πολύ πιο εύκολη τη διαδικασία καύσης θερμίδων.

5. Πάρτε καφεΐνη στο σωστό χρόνο

Εκτός από το πράσινο τσάι, η κατανάλωση καφεΐνης σε καθημερινή βάση μπορεί να συμβάλει στην απώλειας λίπους αυξάνοντας την ταχύτητα του μεταβολισμού σας. Η καφεΐνη κόβει επίσης την όρεξη. Η κατανάλωση καφεΐνης πριν από την προπόνηση σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κάψετε επιπλέον θερμίδες, γι 'αυτό προσπαθήστε να πιείτε ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ, περίπου 30 λεπτά πριν πάτε στο γυμναστήριο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:


 Η πρόκληση της κανέλας: Το παιχνίδι θανάτου που σαρώνει στους νέους - video 

ΔΙΑΙΤΑ: Έρχεται Πάσχα. Τι θα έλεγες να χάσεις 3 κιλά μέχρι τότε; 

Χάστε κιλά τρώγοντας!


   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Καφές: Πώς συνδέεται με τον καρκίνο του παχέος εντέρου
  2. Ποσοστό λίπους: Υπολογίστε ΕΔΩ το δικό σας – Ποια είναι τα υγιή όρια
  3. Αδυνάτισμα: Γίνεται να χάσετε κιλά πίνοντας περισσότερο καφέ;
  4. Γιατί ο καφές σας κάνει να… πηγαίνετε στην τουαλέτα: Η επιστήμη εξηγεί [vid]
  5. Μεταβολισμός και απώλεια βάρους – Πόσο νερό πρέπει να πίνετε [γράφημα]
  6. «Πράσινο» φως από Υπουργικό για οφθαλμολογικές εξετάσεις και μαγνητικές τομογραφίες από ιδιώτες