What's hot? ΑΟΖ· ENI· ΤΑΣΟΣ ΙΣΑΑΚ· ΤΡΑΜΠ·

INFO

29.04.2013 | 08:52
Τελευταία ενημέρωση: 29.04.2013 | 08:53

Ζήσε 20 χρόνια περισσότερo με 5 απλούς τρόπους!

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

5 κανόνες που θα βελτιώσουν την υγεία σου και θα παρατείνουν τη ζωή σου. 


1. Την επόμενη φορά που θα σε ρωτήσουν αν θα πάρεις σούπα ή σαλάτα, παράγγειλε τη δεύτερη

+ 2 χρόνια - Ιταλοί ερευνητές ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση ποσότητας ωμών λαχανικών που αντιστοιχεί σε μία κούπα ημερησίως μπορεί να προσθέσει δύο χρόνια στο προσδόκιμο της ζωής σου. Γιατί να προτιμήσεις ωμά και όχι μαγειρεμένα λαχανικά; Διότι το μαγείρεμα εξατμίζει έως και το 30% των αντιοξειδωτικών που περιέχουν τα λαχανικά. Καλό είναι να φτιάχνεις κάθε μέρα ένα σάντουιτς, που θα περιέχει πράσινες και κόκκινες πιπεριές, μπρόκολα και καρότα (αυτή η σύνθεση λαχανικών είναι σωστή). Βάλε στο χαρτοφύλακά σου αυτό το σάντουιτς-θησαυρό κι έχε μαζί σου κι ένα ντρέσινγκ - τα λιπαρά που περιέχονται στη σάλτσα θα αυξήσουν την απορρόφηση ορισμένων θρεπτικών στοιχείων.

2. Μάθε το νόμο του λίπους: το λίπος που κουβαλάς σήμερα μπορεί να σε σκοτώσει αύριο

+ 3 - χρόνια Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα ανακάλυψαν ότι ένας Δείκτης Μάζας Σώματος (το πηλίκον του βάρους σε κιλά με το τετράγωνο του ύψους σε μέτρα) της τάξεως του 25-35 μπορεί να μειώσει το προσδόκιμο ζωής έως και τρία χρόνια (το περιττό λίπος σώματος αυξάνει τον κίνδυνο διαβήτη, καρδιοπαθειών, εγκεφαλικού επεισοδίου και καρκίνου του παχέος εντέρου). Εάν δεν γυμνάζεσαι, ξεκίνα να ιδρώνεις τη φανέλα με το έτερον ήμισυ. Μελέτη ειδικών του πανεπιστημίου Ντιουκ έδειξε ότι οι άντρες που ακολουθούν καθιστική ζωή έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να ασκούνται τρεις φορές την εβδομάδα εάν συμμετέχει και η σύντροφός τους.

3. Φάε ξηρούς καρπούς και θα ωφελήσεις σημαντικά τον οργανισμό σου

+ 3 χρόνια - Όταν ερευνητές του πανεπιστημίου Λόμα Λίντα παρακολούθησαν τις διατροφικές συνήθειες 34.000 Αντβεντιστών της Εβδομης Ημέρας -ένας πληθυσμός γνωστός για τη μακροζωία του- είδαν ότι όσοι εξ αυτών έτρωγαν ξηρούς καρπούς πέντε μέρες την εβδομάδα κέρδισαν ένα μπόνους 2,9 ετών περαιτέρω ύπαρξης στη Γη. Φρόντισε να καταναλώνεις διαφορετικούς ξηρούς καρπούς, συμπεριλαμβανομένων των καρυδιών που περιέχουν ευεργετικά ω-3 λιπαρά οξέα. Προσπάθησε να τρως περί τα 55 γραμμάρια ανάλατων ξηρών καρπών ημερησίως.

4. Μην ξεχνάς ποτέ ότι οι φίλοι σώζουν

+ 7 χρόνια - Σε μελέτη που διεξήχθη σε άτομα 70 ετών και άνω, Αυστραλοί ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι είχαν το μεγαλύτερο δίκτυο φίλων εμφάνιζαν και το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής. Για έναν μέσο άντρα, το να έχει σταθερούς και καλούς φίλους γύρω του μπορεί να του προσθέσει έως κι επτά χρόνια ζωής. Ναι, οι φίλοι καμιά φορά μας σπρώχνουν σε επικίνδυνες συμπεριφορές, όμως τελικώς η φιλία αποδεικνύεται μακροπρόθεσμα πολύ σημαντικό δίχτυ προστασίας της ζωής σου. Προσπάθησε λοιπόν να γίνεις κοινωνικός στο χώρο εργασίας σου, στο γυμναστήριο και μάθε να λες έστω ένα γεια στο γείτονά σου.

5. Επανάλαβε μετά από εμάς: «Υπάρχει ζωή μετά τη σύνταξη»

+ 7,5 χρόνια - Πίστευε ότι έτσι θα είναι τα πράγματα εάν θέλεις να ζήσεις μακρά ζωή. Σε μελέτη ερευνητών του πανεπιστημίου Γέιλ, που αφορούσε μεγαλύτερους σε ηλικία ενηλίκους, όσοι εμφάνιζαν θετική προσέγγιση των πραγμάτων σχετικά με τη διαδικασία της γήρανσης έζησαν επτά χρόνια περισσότερο από εκείνους που έβλεπαν τα γηρατειά ως μία μαύρη περίοδο. Τρέμεις την ημέρα που θα σταματήσεις να εργάζεσαι; Γίνε εθελοντής και αφιερώσου σε ένα στόχο, με τον οποίο παθιάζεσαι. Οι ανιδιοτελείς ενέργειες μπορούν να σε κάνουν να δεις τα πράγματα καλύτερα, σύμφωνα με μελέτη του εντύπου Psychosomatic Medicine.
 
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα καλά και τα κακά λιπαρά!

Νικήστε τους εχθρούς των πνευμόνων σας!

Xορτοφαγία ή κρεατοφαγία; Τα υπέρ και τα κατά!





   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Όσοι έχουν αυτό το χρώμα ματιών, αντέχουν περισσότερο στον πόνο!
  2. Ποσοστό λίπους: Υπολογίστε ΕΔΩ το δικό σας – Ποια είναι τα υγιή όρια
  3. Αδυνάτισμα: Γίνεται να χάσετε κιλά πίνοντας περισσότερο καφέ;
  4. Ποια (νομίζετε ότι) είναι η ηλικία της καρδιάς σας; Συμπληρώστε τα στοιχεία και δείτε το αποτέλεσμα
  5. Ποιες τροφές με πολλά λιπαρά κάνουν ΚΑΛΟ στην υγεία σας
  6. Χαμηλός και υψηλός αιματοκρίτης: Τι σημαίνουν οι τιμές για την υγεία σας