What's hot? ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ· ΤΕΠΑΚ· ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ· VOICE·

INFO

03.01.2014 | 16:20
Τελευταία ενημέρωση: 03.01.2014 | 16:20

Υγιεινά tips για να μην λοξοδρομήσετε στη δίαιτα!

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Συνήθως με την έλευση του νέου χρόνου βάζουμε στόχους να διορθώσουμε ή να αλλάξουμε διάφορες καταστάσεις τόσο στο προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.
Ο πιο συχνός προγραμματισμός που θέτουμε είναι να χάσουμε τα κιλά που έχουμε πάρει ή των γιορτών ή όλης της χρονιάς. 

Ακολουθήστε τις συμβουλές που δίνουν οι επιστήμονες του Πανελλήνιου Σύλλογου διαιτολόγων και το 2014 μπορεί να είστε ένα χρόνο μεγαλύτεροι αλλά σίγουρα πιο υγιείς.

Ψάξτε για κίνητρο

Ορίστε ρητά το κίνητρο που θα σας κάνει να ακολουθήσετε έναν υγιέστερο τρόπο ζωής, που με τη σειρά του θα σας οδηγήσει στην απώλεια των περιττών κιλών.

Βάζετε εφικτούς στόχους

Βάζετε στόχους εφικτούς, ρεαλιστικούς και λογικούς ώστε να μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Ένας στόχος που δεν μπορεί να πργαμτοποιηθεί δεν έχει κανέναν λόγο ύπαρξης, αφού δεν θα εκπληρωθεί και εν τέλει θα απογοητεύσει εκείνον που τον έχει θέσει...

Διαβάστε περισσότερα στο Iatropedia.gr 

  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ NEWSIT 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ποιες είναι οι τάσεις στη γυμναστική για τη νέα χρονιά;


Δεν κουμπώνει το παντελόνι; Έχουμε το mini detox 3 ημερών για να επανέλθεις μετά τις γιορτές

Μέλι: και τρόφιμο και φάρμακο για τα παιδιά!


   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Να γιατί πρέπει να τρώμε αμύγδαλα καθημερινά
  2. Δίαιτα με τη νέα χρονιά: ΟΧΙ σε αυτές τις τέσσερις δίαιτες λένε οι ειδικοί
  3. Τα συμπτώματα που δείχνουν επιβαρυμένο συκώτι – Πώς γίνεται αποτοξίνωση σε 30 μέρες
  4. Ο διαβήτης «αναστρέφεται» με διατροφή πολύ χαμηλών θερμίδων!
  5. Ποιοι χυμοί είναι «παγίδες» στη δίαιτα – Ποιοι είναι οι καλύτεροι
  6. Άννα Βίσση: Έτσι διατηρεί την καλλίγραμμη σιλουέτα της!