What's hot? SAIPEM12000· ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ· ΑΟΖ· ENI·

INFO

Τρώμε σωστά, χάνουμε κιλά – Μικρές συμβουλές για μετά το καλοκαίρι!

Μέγεθος κειμένου
Τελευταία ενημέρωση: 15.09.2016 | 07:45
Πρώτη δημοσίευση: 14.09.2016 | 16:30

Το καλοκαίρι έδωσε την σκυτάλη του στο φθινόπωρο. Αφήσαμε πίσω τις διακοπές και γυρίσαμε πίσω στην «ρουτίνα» της καθημερινότητας . Επιστρέψαμε με αναμνήσεις και με μερικά παραπανίσια κιλά. Τα πρώτα συμπτώματα ότι βάλαμε κιλά είναι ήδη εμφανή, αφού το τζιν κλείνει πλέον με δυσκολία.

Μας πιάνει πανικός, πρέπει οπωσδήποτε να χάσουμε τα κιλά του καλοκαιριού, γρήγορα και ανώδυνα.

Το γρήγορο αδυνάτισμα όμως δεν είναι σύμμαχος της καλής υγείας ,αφού σίγουρα τα κιλά δεν τα πήραμε μέσα σε 2 - 3 μέρες, έτσι λοιπόν δεν μπορούμε και να τα χάσουμε σε 2 - 3 μέρες αντίστοιχα, παρόλα αυτά μπορούμε να τα χάσουμε εύκολα αρκεί να βάλουμε στόχο και πρόγραμμα.

Θα πρέπει να ξέρουμε ότι μια γρήγορη απώλεια βάρους έχει σαν αποτέλεσμα το χάσιμο μυϊκού ιστού και όχι λίπους που είναι ο στόχος μας.


Επίσης, όταν ο οργανισμός δημιουργεί την «κοιλίτσα» σημαίνει ότι έχει φλεγμονές οι όποιες εμφανίζονται ως «πάχος» για να μας προστατέψει. Το σώμα μας λειτουργεί ως ένα τέλειο εργοστάσιο, οπότε οι φλεγμονές παραμένουν στο σώμα μας μέχρι να βρει την κατάλληλη στιγμή για να τις απομακρύνει το ίδιο μας το σώμα.

Αν εμείς χάσουμε απότομα τα κιλά οι φλεγμονές μπορεί να μεταφερθούν σε κάποιο όργανο του σώματος μας και να αναπτύξουμε κάποια αρρώστια όπως: έντονη κόπωση, πυρετό ή οτιδήποτε άλλο.

Παρόλα αυτά, η υιοθέτηση και μόνο κάποιων βασικών κανόνων και η επαναφορά ενός σωστού προγραμματισμού, είναι ικανά για να απαλλαγούμε από τα πρηξίματα και τα παραπανίσια κιλά του καλοκαιριού.

Επομένως ξεκινάμε:
  • να οργανώσουμε τα γεύματα μας, 3 κύρια γεύματα και 2 ενδιάμεσα ( ανάλογα το ωράριο μας)
  • φροντίζουμε σε κάθε μας γεύμα να υπάρχει ισορροπία των θρεπτικών συστατικών, δηλαδή μια ποσότητα πρωτεΐνης πχ κοτόπουλο, ψάρι, αυγό, τυρί , επίσης υδατάνθρακες όπως λαχανικά και φρούτα και προσθέτουμε και λίπος κατά προτίμηση ελαιόλαδο ή ξηρούς καρπούς.
  • Περιορίζουμε ή αποκλείουμε τους «κακούς» υδατάνθρακες από το πιάτο μας, όπως είναι τα μακαρόνια, το ρύζι, οι πατάτες και το ψωμί.
  • Προτιμούμαι να ετοιμάζουμε εμείς τα γεύματα μας και όχι να παραγγέλνουμε απ’ έξω.
  • Μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα πίνουμε πάντα ένα ή δυο ποτήρια νερό.
  • Προτιμούμαι στα ενδιάμεσα γιαούρτι ή γάλα χαμηλά σε λιπαρά.
  • Προσθέτουμε στα φαγητά μας μπαχαρικά και μυρωδικά για να αυξήσουμε την γεύση τους και φυσικά τα θρεπτικά συστατικά του πιάτου μας, όπως είναι ο μαϊντανός, το σέλινο το κρεμμύδι κι άλλα αφού έχουν έντονες αντιοξειδωτικές ουσίες και όχι μόνο.
  • Επιπρόσθετα , μπορούμε να βάλουμε στη ζωή μας το «ιχθυέλαιο», το οποίο βοηθά στη μείωση των φλεγμονών.
  • Ξεκινάμε γυμναστήριο ή περπάτημα έστω 30 λεπτά την ημέρα.

Η τροφή μας είναι η δύναμη μας. Τρεφόμαστε σωστά για να έχουμε πάντα την ψυχική και σωματική υγεία που μας αξίζει..

Καλή αρχή….

Κουκιάδακη Αναστασία

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Σύμβουλος Διατροφικής Ζώνης


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ NEWSIT.CY

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Πέντε «μαγικές» τροφές υπόσχονται να σας κάνουν να νιώσετε υπέροχα με τη σιλουέτα σας!

Χάστε λίπος και όχι υγρά!

Σύμμαχος στο αδυνάτισμα τα φρούτα του φθινοπώρου!

«Πετάξτε» από πάνω σας 5 κιλά απολαμβάνοντας τα γκρέιπφρουτ!


   Διαδώστε αυτό το άρθρο



Σχετικά άρθρα

  1. Σοκ! 400 κιλά κοκαΐνης με «άρωμα» κατασκοπείας βρέθηκαν σε κτίριο της ρωσικής πρεσβείας
  2. Χριστιάνα Αριστοτέλους: Σαν το σάκο με τις πατάτες την σήκωσαν οι συνεργάτες της κι εκείνη αποκάλυψε τα κιλά της! [vid]
  3. Εντόπισαν 300 κιλά κοκαΐνης σε πλοίο Έλληνα εφοπλιστή - Η αξία τους ξεπερνά τα 15 εκ. ευρώ!
  4. Χαράς ευαγγέλια! Φθηνότερο φέτος το σαρακοστιανό τραπέζι
  5. Κολπικά υγρά: Τι ισχύει με ανάλογα με την μυρωδιά και το χρώμα τους
  6. Ιδού το αρχαιότερο εστιατόριο του κόσμου! [vid]