What's hot? ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ ΑΓΓΕΙΟ· ΤΡΙΜΕΡΗΣ· ΣΙΣΙ· ΜΜΑΔ·

INFO

Η κυπριακή «Cobalt Air» ο νέος εθνικός αερομεταφορέας(;) - Ο Αυστραλός επικεφαλής είχε ενδιαφερθεί για την Cyprus Airways, αλλά είχε απορριφθεί

Μέγεθος κειμένου
Τελευταία ενημέρωση: 21.04.2015 | 20:50
Πρώτη δημοσίευση: 21.04.2015 | 08:37

- Χθες η κατάθεση της αίτησης από την «Cobalt Air» στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας
- Κατατέθηκε το ποσό των 16.500 ευρώ που απαιτείται για την κατάθεση αίτησης
- Η «Cobalt Air» ήδη διαθέτει κυπριακό σκέλος ως εγγεγραμμένη κυπριακή εταιρεία
- Ο Αυστραλός Πίτερ Κέλλι ήταν επικεφαλής του επιχειρηματικού σχεδίου διεκδίκησης των Κ.Α.
- Τότε είχε εξ' αρχής απορριφθεί

Την αίτηση για έκδοση Κυπριακού Πιστοποιητικού Αερομεταφορέα για λειτουργία αεροπορικής εταιρείας, με βάση την Κύπρο, υπέβαλε χθες στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας η «Cobalt Air».

Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει ήδη κατατεθεί το ποσό των 16.500 ευρώ που οφείλει μια εταιρεία να καταβάλλει προκειμένου να γίνει υποβολή αίτησης, όπως και το αρχικό μετοχικό σχήμα της εταιρείας, που δείχνει ότι τα κεφάλαια προέρχονται από Ευρώπη και Ασία.

Σύμφωνα με δεδομένα που επικαλείται ο "ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ" επικεφαλής του συγκεκριμένου επιχειρηματικού σχεδίου, είναι ο Αυστραλός Πίτερ Κέλλι από κοινού με άλλα ανώτατα στελέχη της επιχειρησιακής ομάδας και επενδυτών, οι οποίοι στο παρελθόν είχαν διεκδικήσει με αξιώσεις την απόκτηση των Κυπριακών Αερογραμμών, ωστόσο όπως είχε γνωστοποιηθεί είχαν εξ' αρχής αποκλειστεί από την διαδικασία.

Παραταύτα η συγκεκριμένη επιχειρηματική ομάδα δεν εγκατέλειψε το project που αφορά την Κύπρο, αναγνωρίζοντας την έντονη δυναμική από πλευρά τουρισμού και επιχειρηματικής ανάπτυξης στην Μεγαλόνησο, στοχεύοντας στην σταδιακή ανάπτυξη μεγάλης ευρωπαϊκής αεροπορικής εταιρείας με βάση μάλιστα την Κύπρο.

Εδώ και μήνες προς αυτόν τον σκοπό έχει υπάρξει ενταντική προεργασία και σχεδιασμός ώστε να προκύψει η δημιουργία της κυπριακής «Cobalt Air», εταιρεία εγγεγραμμένη ως κυπριακή στο Έφορο Εταιρειών.

Μάλιστα, στα πλάνα της εταιρείας είναι να υπάρχουν συγκεκριμένα κυπριακά σήματα, τα οποία όμως δεν θα είναι κάποιο σύμβολο, όπως ήταν το "Αγρινό", αλλά περισσότερο θα στοχεύει στην άμεση διαφήμιση προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες για την Κύπρο, όπως λόγου χάριν με ένα λογότυπο όπως η επιγραφή «Visit Cyprus», πάντα όμως σε συμφωνία με τις αρμόδιες Αρχές της Κύπρου.

Προφανώς, μετά τον εξοβελισμό των επενδυτών σε προηγούμενη φάση από την απόκτηση των Κυπριακών Αερογραμμών, όταν η «Cobalt Air» βολιδοσκοπήθηκε για απόκτηση περιουσιακών στοιχείων των Κ.Α. όπως το όνομα και το έμβλημα εκείνη δήλωσε πως δεν ενδιαφέρεται πλέον για κάποιο από τα άμεσα περιουσιακά στοιχεία.

Σύμφωνα και με το αρθρογράφο, Πέτρο Θεοχαρίδη, ο Πίτερ Κέλλι είναι γνωστός στον χώρο της παγκόσμιας αεροπορίας "ως ένας από τους πιο επιτυχημένους επικεφαλής τμημάτων αγοράς αεροπορικών εταιρειών, με εμπειρία δύο δεκαετιών σε υπεύθυνες θέσεις της Qantas της Αυστραλίας, εκ των οποίων τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν γενικός διευθυντής πωλήσεων και διανομής. Διετέλεσε επίσης επικεφαλής του εμπορικού συνασπισμού 15 αεροπορικών εταιρειών της Ασίας «Zuji»".

Δεύτερος τη τάξει στην ιεραρχία στέλεχος της διεύθυνσης της Κυπριακής «Cobalt Air» είναι ο Άντριου Πάτισον, επίσης άτομο με σημαντική εμπειρία σε υψηλόβαθμες διευθυντικές θέσεις σε αεροπορικές εταιρείες, όπως η Cathay Pacific Airways, η British Airways και η Virgin Atlantic Airways.

Ο κ. Πάτισον επίσης έχει διετελέσει και σύμβουλος για θέματα αεροπορίας της κυβέρνησης του Χονγκ Κονγκ.

Παράλληλα, στην κυπριακή «Cobalt Air» συμμετέχουν αρκετά στελέχη με "βαριά" βιογραφικά όσον αφορά την ασφάλεια πτήσεων, τις πτητικές επιχειρήσεις κ.τ.λ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του «Φ» η κατάθεση της αίτησης για Κυπριακό Πιστοποιητικό Αερομεταφορέα (AOC) από πλευράς «Cobalt Air», προέκυψε κατόπιν σειράς προπαρασκευαστικών επαφών με το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας και συμφωνήθηκε όπως η εξέταση της αίτησης γίνει κάτω από τους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Ασφάλειας Πτήσεων (EASA), οι οποίοι πρόκειται μάλιστα να τεθούν σε άμεση εφαρμογή στην Ευρώπη την ερχόμενη εβδομάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Δ.Σ. της εταιρείας συμμετέχει και ένας Κύπριος, σύμφωνα και με τις πληροφορίες που επικαλείται ο "Φ".

Ως αρχικός στόχος προβάλλεται η δημιουργία μιας εταιρείας με αρχικό στόλο 7-10 αεροσκαφών όλων εγγεγραμμένων στο κυπριακό νηολόγιο από το τέλος του 2015.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Π. Πολυβίου: Έτσι μπήκε ταφόπλακα στις Κυπριακές Αερογραμμές - Σύντομα η διαδικασία προσέλκυσης επενδυτή

Κυπριακές Αερογραμμές: Ο Έφορος Αποκρατικοποιήσεων αναζητά επενδυτές για σήματα και λογότυπα

Χαιρετίζει τη σύσταση ad hoc Επιτροπής της Βουλής για τις ΚΑ η ΠΑΣΥΠΙ 

Οι πρώην εργαζόμενοι στις Κυπριακές Αερογραμμές ζητούν τα δικαιώματα τους

Ικανοποίηση Τρόικας για την πρόοδο της Τράπεζας Κύπρου - Και δυσαρέσκεια για τον αργό ρυθμό της αναδιάρθρωσης δανείων

   Διαδώστε αυτό το άρθρο



Σχετικά άρθρα

  1. Παφος FC: Νίκη με «χρυσό» γκολ Ντεούλ [vid]
  2. ΑΕΚ: Στην κορυφή με 3άρα [vids]
  3. Σύγκρουση αεροπλάνου με ελικόπτερο στην Αγγλία - Τέσσερις οι νεκροί!
  4. Σφοδρή σύγκρουση αεροπλάνου με ελικόπτερο στην Αγγλία - Τρεις νεκροί!
  5. TUS Airways: Ξεκινά τις απευθείας πτήσεις Λάρνακα – Ιωάννινα
  6. Ο βόμβος των τουρκικών μαχητικών αναστάτωσε Παλλουριώτισσα και Καϊμακλι [vid]