What's hot? ΧΑΡΙΡΙ· ΤΡΙΜΕΡΗΣ· ΣΙΣΙ· ΛΙΒΑΝΟΣ·

INFO

11.01.2017 | 16:09
Τελευταία ενημέρωση: 11.01.2017 | 18:36

Πώς εκτελείται η τεχνική αναπνοής που μειώνει επιτόπου το άγχος [vid]

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

Οι ασκήσεις αναπνοής ή pranayama, είναι ένα μεγάλο μέρος της γιόγκα και είναι μεταξύ των βασικών “εργαλείων”, που χρησιμοποιούν πολλοί ψυχολόγοι, ιδιαίτερα όταν εργάζονται με πελάτες που βιώνουν έντονο στρες ή άγχος.

Η διαφραγματική αναπνοή είναι η πιο ευρέως γνωστή τεχνική αναπνοής, αλλά νέες επιστημονικές έρευνες έχουν αρχίσει να ρίχνουν φως σε άλλες τεχνικές της pranayama και τα οφέλη τους.

Διαβάστε περισσότερα στο Iatropedia.gr

   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. The Voice: «Λύγισε» από το άγχος και το τρακ! [vid]
  2. Με τεστ αναπνοής θα ξέρουμε πότε καίμε λίπος στην γυμναστική! [vid]
  3. Αυτά είναι τα βότανα που καταπολεμούν άγχος και στρες
  4. Ποια είναι η τεχνική ευθυγράμμισης στο σεξ για σίγουρο οργασμό
  5. Όταν το στρες σας παχαίνει... πολύ - Δείτε τι δείχνει νέα έρευνα
  6. Τα «κεφάλια μέσα» από σήμερα οι μαθητές σε Γυμνάσια, Λύκεια και Τεχνικές Σχολές