What's hot? ΚΥΠΡΙΑΚΟ· ΚΡΑΝ ΜΟΝΤΑΝΑ· ΜΑΣΤΡΕ ΠΑΝΑΟΣ· ΚΑΖΙΝΟ·

INFO

05.12.2012 | 17:40
Τελευταία ενημέρωση: 05.12.2012 | 17:43

Συγκέντρωση καθηγητών στο Υπουργείο Παιδείας

Μέγεθος κειμένου

Επιλογή κατηγορίας

 Περισσότεροι από 700 εκπαιδευτικοί έχουν συγκεντρωθεί αυτή την ώρα στην εισοδο του Υπουργείο στο Μαρούσι με αποτέλεσμα να είναι κλειστή η Ανδρέα Παπανδρέου.

 Οι καθηγητές καταγγέλουν οτι υπαρχουν περισσότερα από 2000 κενά στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ζητούν να μπει φρένο στις συγχωνεύσεις τμημάτων που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας.
Περισσότεροι από 700 εκπαιδευτικοί έχουν συγκεντρωθεί αυτή την ώρα στην εισοδο του Υπουργείο στο Μαρούσι με αποτέλεσμα να είναι κλειστή η Ανδρέα Παπανδρέου.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την μνημονιακή πολιτική του Υπουργείου Παιδείας που αφήνει, τρεις μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, χωρίς εκπαιδευτικούς τα σχολεία.


Σύμφωνα με τους καθηγητές αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως υπάρχουν πάνω από 2000 κενά στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η ΟΛΜΕ καταγγέλει την πολιτική του Υπ. Παιδείας και την τακτική των Προϊσταμένων ΔΔΕ να δίνουν εντολές συγχωνεύσεων τμημάτων στο τέλος του Νοέμβρη προκειμένου να "εξοικονομηθούν" εκπαιδευτικοί για να διατεθούν σε κενά που υπάρχουν.

Αυτό σημαίνει πως αν συγχωνευτούν τμήματα την περίοδο αυτή οι μαθητές θα απαιτηθεί να αλλάξουν καθηγητές, συμμαθητές, αίθουσα και να δημιουργήσουν από την αρχή την παιδαγωγική – εκπαιδευτική τους ομάδα με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται για την εκπαιδευτική διαδικασία.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο

 


Σχετικά άρθρα

  1. Πλατφόρμα Πολιτών: Το δρόμο μιας νέας σχέσης Αθηνών-Λευκωσίας δείχνει ο Κοτζιάς
  2. Αντιμετωπίστε τον καύσωνα αποτελεσματικά – Οι συστάσεις του Υπ. Υγείας
  3. Ζητά και τα ρέστα η Άγκυρα από την Ελλάδα για την Αγία Σοφία
  4. Κατρακύλας συνέχεια στην Παιδεία: Νέες καταγγελίες για το Γ' Δημοτικό Λεμεσού - Κυνηγιούνται με μαχαίρια και ψαλίδια!
  5. ΠΟΕΔ: Μετά τις απεργίες εκλογές για νέα ηγεσία...
  6. Συμφώνησαν ότι διαφωνούν υπουργός Παιδείας και ΠΟΕΔ [vid]