Καθηγητής Λυκείου ξυλοκοπήθηκε άγρια στο προαύλιο από μαθητές του! Γιατί καταγγέλλει τον Δ/ντη του Λυκείου

  • Σύμφωνα με δημοσίευμα και εξασφαλισθέντα έγγραφα πιστοποιείται ακόμα ένα περιστατικό ενδοσχολικής βίας
  • Δικηγόρος μαθητή: Το παιδί υπέστη ξυλοδαρμό, όχι ο καθηγητής! Έχει 7 ράμματα και 3 σπασμένα δόντια! [vid]
  • Το Υπουργείο Παιδείας πλέον βρίσκεται σχεδόν καθημερινά αντιμέτωπο με καταγγελίες βιαιοπραγιών σε σχολεία
  • Στις 24/02/2017 εν ώρα μαθήματος καθηγητής έκανε παρατήρησε σε μαθητή που μιλούσε σε κινητό τηλέφωνο
  • Ο μαθητής εξύβρισε τον καθηγητή του, με τον εκπαιδευτικό να υποβάλλει ενυπόγραφη αναφορά για τον μαθητή του
  • Αφότου πληροφορήθηκε ο μαθητής ότι ο καθηγητής είχε συντάξει αναφορά εξεμάνη και τον χτύπησε άγρια
  • Εν συνεχεία προέκυψε γενικευμένη συμπλοκή μεταξύ ακόμα ενός μαθητή και δεύτερου καθηγητή
  • Τι πιστοποιούν αυτόπτες μάρτυρες μαθητές και καθηγητές και το δριμύ κατηγορώ του καθηγητή κατά του Δ/ντη Λυκείου

Δυστυχώς για πολλοστή φορά το τελευταίο έτος είμαστε αναγκασμένοι να καταγράψουμε ακόμα μια καταγγελία για σοβαρότατο περιστατικό ακραίας βίας εντός σχολικού χώρου, μετά από την δημοσιοποίηση από το Sigmalive συγκεκριμένων εγγράφων που αφορούν σε υπόθεση άγριου ξυλοδαρμού καθηγητή από μαθητή του σε περιφερειακό Λύκειο. Σύμφωνα δε με τον δημοσίευμα η καταγγελία ήδη βρίσκεται ενώπιον της Διεύθυνσης του εν λόγω σχολείου καθώς και του Υπουργείου Παιδείας, γεγονός που καταδεικνύει και την σοβαρότητα της υπόθεσης.

Έγγραφα που εξασφάλισε το Sigmalive, πιστοποιούν πως ο καθηγητής στην καταγγελία του, αναφέρει για το περιστατικό ότι στις 24/02/2017 κι ενώ παρέδιδε μάθημα σε τάξη του Λυκείου, προέβην σε παρατήρηση κατά μαθητή ο οποίος μιλούσε στο κινητό του τηλέφωνο, παραβαίνοντας τους σχετικούς κανονισμούς. Η υπόδειξη του καθηγητή προκάλεσε την άμεση οργή του μαθητή, ο οποίος σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, απάντησε εξυβρίζοντας τον καθηγητή.
Πηγή ΦΩΤΟ: Σίγμα
Πηγή ΦΩΤΟ: Σίγμα
Σε συνέχεια του περιστατικού της εξύβρισης στην τάξη, ο καθηγητής υπέβαλε γραπτή καταγγελία εις βάρος του μαθητή, γεγονός το οποίο το πληροφορήθηκε ο μαθητής, ο οποίος εκ νέου εξεμάνη και εν συνεχεία εντόπισε τον καθηγητή του, ζητώντας του τον λόγο και σχεδόν αμέσως ξεκινώντας να τον γρονθοκοπεί στο κεντρικό προαύλιο του περιφερειακού Λυκείου.

Σαν να μην έφτανε αυτό όμως, στο επεισόδιο ενεπλάκη και δεύτερος μαθητής, φίλος του πρώτου, ο οποίος άρπαξε από τον λαιμό τον καθηγητή σύμφωνα με την σχετική καταγγελία του καθηγητή. Όπως αναφέρει ο ίδιος, γλίτωσε από τους σε έξαλλη κατάσταση ευρισκομένους μαθητές του, μόνον όταν επενέβη συνάδελφος του καθηγητή, ο οποίος κατάφερε να τον αποσπάσει από τα χέρια των νεαρών.

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ

Μια εντελώς διαφορετική πτυχή του επεισοδίου αναφέρει ο δικηγόρος του μαθητή, κ. Μάριος Μυλωνάς, ο οποίος με τηλεφωνική παρέμβασή του στην εκπομπή του ΡΙΚ “ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ”, με τον Πάρι Ποταμίτη έκανε λόγο για αντίστροφη ροή των γεγονότων, ήτοι ότι είναι ο μαθητής και πελάτης του αυτός που υπέστη άγριο ξυλοδαρμό από τον καθηγητή, πρώτα με χτύπημα στο κεφάλι και εν συνεχεία με απανωτά χτυπήματα που οδήγησαν τον μαθητή στο νοσοκομείο, όπου του έγιναν 7 ράμματα, ενώ είχαν σπάσει και 3 από τα δόντια του!
Δείτε το παρακάτω απόσπασμα:
Εξάλλου, τουλάχιστον τρίτα άτομα, μεταξύ των οποίων μαθητές και καθηγητές, επιβεβαιώνουν τα παραπάνω γεγονότα με καταθέσεις τους στην Αστυνομία, ενώ τονίζεται ότι ο καθηγητής κατονομάζει τους δύο μαθητές από τους οποίους ξυλοκοπήθηκε, τα οποία όμως δεν θα δημοσιοποιηθούν για ευνόητους λόγους.

Σε ό,τι αφορά τον πρώτο μαθητή, που εξαπέλυσε την επίθεση κατά του καθηγητή, με απόφαση του καθηγητικού συλλόγου στις 13/03 αποφασίστηκε η μεταγραφή του σε άλλο σχολείο, ενώ να σημειωθεί ότι ο καθηγητής είχε ζητήσει απόσπαση του σε άλλο ασφαλές περιβάλλον, αίτημα που δεν έχει ικανοποιηθεί μέχρι της παρούσης ικανοποιηθεί.

Ο καθηγητής, μάλιστα, καταγγέλλει ότι μοναδική έγνοια του διευθυντή του σχολείου ήταν η στοχευμένη υποβάθμιση του περιστατικού, για να αποφύγει ενδεχόμενο στιγματισμό του Λυκείου του. Ο καθηγητής καταλογίζει βαρύτατη ευθύνη σε Κυπριακή Δημοκρατία και Υπουργείο Παιδείας, αφού ως εργοδότης δεν μερίμνησε για το ασφαλές περιβάλλον εργασίας του καθηγητή.