Πώς θα αντιμετωπίσετε τις ρευματοπάθειες με τη διατροφή 

Πώς θα αντιμετωπίσετε τις ρευματοπάθειες με τη διατροφή  | Newsit.com.cy

Στην ανακοίνωση αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι το είδος των λιπαρών που χρησιμοποιείται μπορεί να επηρεάσει τον πόνο και την κλίμακα της φλεγμονής και είναι σημαντικό να μειωθεί η κατανάλωση κορεσμένων, δηλαδή κακών λιπαρών τα οποία βρίσκουμε στα τηγανιτά φαγητά, στην κρέμα γάλακτος, στα αλλαντικά , στα πατατάκια, στα έτοιμα φαγητά, στο βούτυρο και στις έτοιμες σάλτσες.

Η κατανάλωση ακόρεστων λιπαρών οξέων έχει επίσης παρατηρηθεί να βελτιώνει τα συμπτώματα της νόσου, σύμφωνα με την ανακοίνωση, στην οποία προστίθεται ότι το ελαιόλαδο, το αβοκάντο αλλά και οι ξηροί καρποί όπως αμύγδαλα και καρύδια ανήκουν στην ομάδα των καλών μονοακόρεστων λιπαρών.

Επίσης σημειώνεται ότι πρέπει να ακολουθείται μία μεσογειακή διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά αλλά και μειωμένη σε κόκκινο κρέας ενώ προστίθεται πως το ασβέστιο είναι εξαιρετικά σημαντικό για τα κόκκαλα και φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο στην οστεοαρθρίτιδα.

Ο Σύνδεσμος σημειώνει ακόμη ότι επαρκείς ποσότητες αντιοξειδωτικών βιταμινών και ιχνοστοιχείων παίζουν σημαντικό ρόλο στις ρευματοπάθειες αφού παρεμποδίζουν την οξείδωση, την καταστροφή δηλαδή των κυττάρων και βελτιώνουν την άμυνα του οργανισμού. Επίσης τροφές πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως  Β6 ( δημητριακά, φακές, μπανάνα), Β12 (ψάρι, κοτόπουλο) αλλά και  φυλικό οξύ (πράσινα φυλλώδη λαχανικά & όσπρια) είναι απαραίτητες για τους ρευματοπαθείς

MM